Login e-shop

Retouren & garantie

De garantietermijn van producten bedraagt standaard 6 maanden. Voor het retour sturen van artikelen houden wij een termijn van 10 dagen na aflevering van het product aan.

Indien u een artikel retour of ter garantie wilt aanmelden, dan verwijzen wij u naar de optie ‘retouren & garantie’ in de E-Shop. U dient hiervoor in te loggen.

TomTom garantie


Belangrijk: Voordat u uw TomTom in gebruik neemt, moet het navigatiesysteem volledig zijn opgeladen.
Dit duurt ongeveer 2 uur
.

TomTom Support
Heeft u problemen met uw TomTom navigatiesysteem? Via TomTom Support kunt u oplossingen vinden voor de meest voorkomende problemen.

Ondervindt u problemen met uw TomTom?
Werkt uw TomTom navigatiesysteem bij het eerste gebruik niet, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst het navigatiesysteem als "DOA" (Death on Arrival) aanmelden. Na ontvangst van het formulier nemen wij contact met u op om de retourprocedure verder te bespreken. Meld hier uw TomTom aan als het systeem bij het eerste gebruik niet werkt (binnen 14 dagen na ontvangst).

Indien uw TomTom na 14 dagen na ontvangst niet goed werkt, dan verzoeken wij u de garantieprocedure via de website van TomTom in gang te zetten via deze link.

Aftershokz

Heeft u problemen met uw Aftershokz hoofdtelefoon? Dan kunt u binnen de garantieperiode uw product aanmelden voor een garantie aanvraag. Meld hier uw Artershokz hoofdtelefoon aan via het garantie aanvraag formulier.